David Guetta - Where Them Girls At feat. Flo Rida & Nicki Minaj





So many girls in here, where do I begin?
ここには女の子がたくさんいる どこから始めようか?
I seen this one, I'm bout to go in
ここに入ろうとした時女の子と出会って
Then she said, I'm here with my friends
「友達と来てるの」って彼女は言ったんだ
She got me thinking, thats when I said
だから俺は考えたあとにこう言った
Where dem girls at, girls at? (×3)
その女の子達はどこ?
So go get them, we can all be friends
その子達も呼ぼう 俺達みんな仲良くなれるよ


Hey, bring it on baby, all your friends
なぁ 君の友達をみんな連れてきなよ
You're the shit and I love that body
君は最高だよ その体が好きだ
You wanna ball, lets mix it, I swear you're good, I wont tell nobody
やりたいんだろ?みんなで混ざろうぜ 君が良かったって事は誰にも言わないから
You got a BFF, I wanna see that girl, it's all women invited
君の親友に会わせてよ  女の子なら誰でも歓迎だよ
Hair do's and nails, that Louwwie, Chanel all up in the body
髪もネイルも盛れてるよ、全身ヴィトンとシャネルできまってるし
President's in my wallet, no rules I'm bout it
俺の財布には100ドル札が入ってるし、俺の勝負にはルールなんか無い
Blow the whistle for the hotties
あのセクシーな子達にホイッスル吹いてくれよ
I got it, shawty, it's never too much, can't be doing too much
わかってるさ、多過ぎるなんてことないし、やり過ぎってこともないだろ
10 to one of me, I can handle that love
俺なら十中八九落とせるぜ
Outta of my reach, we can all get buzz
俺がいないとこでみんな完全に酔っちまって
holla cause I'm free, no matter it's no rush
俺暇なんだから連絡よこせよ、急ぐことはないけどな


So many boys in here where do I begin
このクラブ男多いわね!何処から手付けようか?
I seen this one, I'm bout to go in
ここ入ろうとしたとき、男に出会って
Then he said I'm here with my friends
そいつ、「友達と来てるんだ」って言うの
He got me thinkin, and thats when he said
彼、私に感謝しなきゃだめよね、その時こう言ったの
Where dem girls at, girls at? (×3)
友達の女の子はどこいるの?
So go get them, we can all be friends
友達も呼んでこようぜ、俺達みんな仲良くなれるって


Peebee, Peebee, Who's Peabo Bryson
誰がPeabo Brysonよ?(アメリカのソウル歌手)
two years ago I renewed my license
二年前は免許の更新してたわ(レーベルと契約してたわ)
Anyway why'd I start my verse like that
だいたい何で私があんな風にラップ始めなきゃいけないの?
You can suck a Dick, or you can suck on a ballsack
あなたはアレかタマでも吸ってればいい
No no I don't endorse that, pause that, abort that
あんな途中で止まったりやめたりするのは認めないから
Just the other day mi go da London,
ついこの前ロンドンに行った時、通りで会った男の子
saw dat, kids ina the street Paparazzi, all dat
パパラッチ達に何て言ってやろうかしら?


Hey hey what can I say?
Day day day da-day day
Coming through the club all the girls in the back of me
クラブ通り過ぎれば女の子達が後ろに付いて来るの
This aint football why the f-ck they tryna tackle me?
フットボールじゃないの、なんで馬鹿がタックルしようとしてくるのよ?
Really, I pick dude at the bar like really, looking like he wanna good time
バーでかなりいい男捕まえてイイ感じに遊びたがってるわ
Said he had a friend for my home girl Lilly Lilly, Lilly, Lilly
彼、友達が私の友達と一緒にいるって言ってるわ


So many girls in here, where do I begin?
このクラブ女の子がたくさんいる 何処から手付けようか?
I seen this one, I'm bout to go in
ここ入ろうとしたとき女の子に出会って
Then she said, I'm here with my friends
彼女、「友達と来てるの」って言ったんだ
She got me thinking, thats when I said
だから俺、考えた後こう言ったんだ
Where dem girls at, girls at? (×3)
友達の女の子はどこいるの?
So go get them, we can all be friends
友達も呼んでこようぜ、俺達みんな仲良くなれるって

Day day day da-day day ,Day day day da-day day (×4)
Where my girls at uhh, hmm, uhh
私の友達何処かしら?

Yo, where my girls at uhh, hmm, uhh
Yo, where my girls tryna get to jumpin'
私の友達どこに飛んでっちゃったのかしら?