Pitbull - Give Me Everything feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer

[Pitbull - Intro]
Me not working hard?
俺が仕事をサボってるって?
Yea right picture that with a kodak
あぁ コダック(のCM)を見たんだろ 否定はしないけど
And better yet, go to times square
それならタイムズスクエアに行ってみろよ
Take a picture of me with a kodak
そしてコダックで俺の写真を撮ってみな
Took my life from negative to positive
悪いとこから良いとこまで 俺の人生を撮って
And I just want y'all know that
そしたら君たちに知ってもらいたいんだ
And tonight, let's enjoy life
今夜は人生を楽しもうぜ


Pitbull, Nayer, Ne-Yo
ピットブルにナイヤーにニーヨだぜ


[Ne-Yo / Nayer - Chorus]
Tonight I will love love you tonight
今夜 俺は君に愛を捧げるよ
Give me everything tonight
だから俺に全てをくれないか
For all we know we might not get tomorrow
みんなわかってる 明日は来ないかもしれないから
Let's do it tonight
今夜 愛し合おう


Dont care what they say
周りの言う事なんて気にしないで
All my girls they play
あの子たちは遊んでるだけ
Nothing is enough
満足なんてできないもの
Till they handle love
みんなが愛を知るまでは
(Let's do it tonight)
(今夜 愛し合おう)


I want you tonight
今夜あなたが欲しいの
i want you to stay
私のそばにいてほしいのよ
i want you tonight
今夜あなたが欲しい
(Grab somebody sexy tell 'em hey)
(セクシーな子を捕まえて 声をかけるんだ)


Give me everything tonight
今夜 俺に全てをくれないか
Give me everything tonight
今夜 君の全てが欲しいんだ
Give me everything tonight
今夜 俺に全てをくれないか
Give me everything tonight


Take advantage of the night
夜ってのをうまく利用して
Cuz to more and more to do bad and perform for a princess
いけないことをして お姫様のふりをしたがるんだ
but tonight I can make you my queen
けど今夜 俺は君を女王様にしてやるよ
And make love to you endless
終わり無く君を愛してやる
This is insane, the way the name growin', money keep flowin'
狂ってるだろ 名前がどんどん知れ渡って 金は膨れ上がるばかりだ
Hustlers move aside, so I'm tiptoein, keep flowin'
ハスラーは端に移動して 俺は忍び足 そっと近づくんだ
I gotta locked up like Lindsay Lohan
リンジーみたく ムショに放り込まれなきゃな
Put it on my life baby
俺を信じていいぜ
I can make you feel right baby
正しかったって思わせてやるよ
I can't promise tomorrow
明日は約束できないけれど
But I promise tonight
今夜は約束するぜ


[Pitbull - Pre Chorus]
Excuse me Excuse me
失礼するぜ
But I might drink a little bit more than I should tonight
けど今夜は少し飲み過ぎるかもな
And I might take you home with me if I could tonight
そして出来れば 君を家に連れて帰るかもしれないし
And maybe imma make you feel so good tonight
最高の思いをさせてやるかもしれない
Cause we might not get tomorrow
なぜって 明日は来ないかもしれないだろ


[Ne-Yo / Nayer - Chorus]
Tonight I will love love you tonight
今夜 俺は君に愛を捧げるよ
Give me everything tonight
だから俺に全てをくれないか
For all we know we might not get tomorrow
みんなわかってる 明日は来ないかもしれないから
Let's do it tonight
今夜 愛し合おう


Dont care what they say
周りの言う事なんて気にしないで
All my girls they play
あの子たちは遊んでるだけ
Nothing is enough
満足なんてできないもの
Till they handle love
みんなが愛を知るまでは
(Let's do it tonight)
(今夜 愛し合おう)


I want you tonight
今夜あなたが欲しいの
i want you to stay
私のそばにいてほしいのよ
i want you tonight
今夜あなたが欲しい
(Grab somebody sexy tell 'em hey)
(セクシーな子を捕まえて 声をかけるんだ)


Give me everything tonight
今夜 俺に全てをくれないか
Give me everything tonight
今夜 君の全てが欲しいんだ
Give me everything tonight
今夜 俺に全てをくれないか
Give me everything tonight


Reach for the stars
星に手を伸ばし
And if you dont grab em
もし掴めなかったとしても
At least your on top of the world
少なくとも君は世界の頂上にいるんだ
Think about it
考えてみろよ
Cuz if you slip im gonna fall on top of you girl
もし滑り落ちたとしても 俺はお前の頂上に落ちてやるから
When im involved when they sleepin in the Macy's(baby baby)
巻き添えを喰らった時でも Macy'sで寝てる時でもだ
And it aint no seacret
秘密になんてしなくていいんだぜ
My granny's from Cuba but i'm an American
俺のばあさんはキューバ出身で 俺はアメリカンだ
Tied over money like Seacrest
Ryan Seacrestみたく金を引っ張ってきて
Put it on my life baby
俺を信じていいぜ
I can make u feel right baby
最高の気分を味あわせてやるよ
I can't promise tomorrow but i promise tonight
明日は約束出来ないが 今夜は約束するぜ
Dale




Excuse me
失礼するぜ
But I might drink a little bit more than I should tonight
けど今夜は少し飲み過ぎるかもな
And I might take you home with me if I could tonight
そして出来れば 君を家に連れて帰るかもしれないし
And maybe imma make you feel so good tonight
最高の思いをさせてやるかもしれない
Cause we might not get tomorrow
なぜって 明日は来ないかもしれないだろ


Tonight I will love love you tonight
今夜 俺は君に愛を捧げるよ
Give me everything tonight
だから俺に全てをくれないか
For all we know we might not get tomorrow
みんなわかってる 明日は来ないかもしれないから
Let's do it tonight
今夜 愛し合おう


Dont care what they say
周りの言う事なんて気にしないで
All my girls they play
あの子たちは遊んでるだけ
Nothing is enough
満足なんてできないもの
Till they handle love
みんなが愛を知るまでは
(Let's do it tonight)
(今夜 愛し合おう)


I want you tonight
今夜あなたが欲しいの
i want you to stay
私のそばにいてほしいのよ
i want you tonight
今夜あなたが欲しい
(Grab somebody sexy tell 'em hey)
(セクシーな子を捕まえて 声をかけるんだ)


Give me everything tonight
今夜 俺に全てをくれないか
Give me everything tonight
今夜 君の全てが欲しいんだ
Give me everything tonight
今夜 俺に全てをくれないか
Give me everything tonight


Excuse me Excuse me
失礼するぜ
But I might drink a little bit more than I should tonight
けど今夜は少し飲み過ぎるかもな
And I might take you home with me if I could tonight
そして出来れば 君を家に連れて帰るかもしれないし
And maybe imma make you feel so good tonight
最高の思いをさせてやるかもしれない
Cause we might not get tomorrow
なぜって 明日は来ないかもしれないだろ




和訳は<ここから>