Massive Attack - Teardrop


Love, love is a verb
愛 愛とは動詞

Love is a doing word
動作を表す言葉

Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず

Gentle impulsion
優しい衝撃

Shakes me makes me lighter
私を揺らし 私を軽くする

Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず



Teardrop on the fire
炎に落ちる涙の滴

Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず



Nine night of matter
9つの大事な夜
Black flowers blossom
咲き誇る黒い花
Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず
Black flowers blossom
咲き誇る黒い花
Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず


Teardrop on the fire
炎に落ちる涙の滴
Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず

Water is my eye
水が私の瞳
Most faithful mirror
一番忠実な鏡
Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず
Teardrop on the fire of a confession
告白の炎に落ちる 涙の滴
Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず
Most faithful mirror
一番忠実な鏡
Fearless on my breath
私の吐息は怖いもの知らず

炎に落ちる涙の滴
Teardrop on the fire
私の吐息は怖いもの知らず
Fearless on my breath

Stumbling a little
少しつまずいているの
Stumbling a little
少しつまずいているの



和訳転載元:
ttp://nonkiph.blogspot.com/2009/07/teardrop-massive-attack.html